pluggpluggplugg -.-

Måste göra Inlämnings arbete om Celler -.-
Och ergonomi uppgiften !
Jag kan dåfan ingeting om min praoplats.
Känner att jag är allmänt irreterad på allt och alla just nu .
Jaa, det kallas Pms !
Haha , det har hänt mycket idag i min hjärna . Den har börjat TÄNKA !
Har funderat på så många saker att jag tror jag avlider snart.
Ett ex var ju förra inlägget .

Har inget mer att skriva nu , kommer säkert ett inlägg senare .
Men nu ska jag ta och strypa min katt för hon gör mig ännu mer allmänt irreterad !
Nej kanske inte strypa , men släppa ut henne , haha ^^




hands over my head thinking what else could go wrong .
would have stayed in bed, how can the day be so long?




KOMMENTARER
Postat av: cattis

hahahahahah , Välkommen till PMS världen !

2009-11-02 @ 19:49:05
URL: http://catharinanejman.blogg.se/
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Hoppas pluggandet går bra!



Sv: tack, vad glad jag blir! :)



ha en fin kväll, Kram Elin

2009-11-02 @ 20:49:38
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
´ Kom ihåg mig?

Din E-postadress :(bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0