Chaa folket, ännu en Ny blogg


Tänkte börja om på nytt med bloggandet .
Den förra bloggen liindasfoto.webblogg.se blev inte så lyckad med designen och sånt, så jag försöker igen på paaridise.blogg.se (y'
Här kommer jag att skriva om allt från a till ö

Idag är det onsdag och jag sitter hemma och bara tråkar . 
Det höstlov så jag fattar inte varför jag sitter här ist för att gå ut , kan ju passa på att fota i det här fina vädret.
Men iaf , Jag har suttit och fixat designen , så kommentera vad ni tycker om den ^^
Blev bara en lite snabb och slarvig , hade inte sån stor lust att sitta och hålla på med en design i tre dagar som den förra o:

Men nu ska jag ta och ringa folk så jag kan kma ut någon ggn :D





KOMMENTARER
Postat av: Becca

Cha cha snygging ;*

2009-10-28 @ 14:29:33
URL: http://shockrosastring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
´ Kom ihåg mig?

Din E-postadress :(bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0