Jag säger bara ;

HÖST är det värsta jag vet.
KALLT , BLÖTT , GRÅTT och bara allmänt TRIST.

Dagen började med att bli väckt av grannen och hans jävla Kratta.
Oftast brukar man inte kratta på asfalt , aa..han brukar tydligen göra det.
Jag Kunde inte somna om , så gick ner och åt frukost och kolla tv.
Sen ringde Jennifer och fråga om jag ville joina till överby och det är ju klart att man säger ja till det !
Så tog moppen dit och jag rekommenderar att INTE åka moppe såhär dags . Bena kommer vara som ispinnar efteråt !
Käkade lite på donken och kollade i affärer sen åkte jag hem igen och träffade Andrea .
Sedan kom Anna och Kristin ocks´å.
Jaoo ,, nu sitter jag här och lyssnar på musik , Lorentz & M.Sakarias - Lever Min Dröm , <-- stor rekommendation

Och om ni någon gång hör Senad och Tina sjunga Cilindion, så håll för öronen , annars kommer era trummhinnor gå sönder ! haha


LORENTZ & M.SAKARIAS - LEVER MIN DRÖM
 



KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
´ Kom ihåg mig?

Din E-postadress :(bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0