tillbaka igen.

Chaoo .

Igår var inte min bästa dag precis och jag kan säga att idag var det inte heller så lyckat.
Mitt humör var ju inte på topp.
Först blev jag förbannad på Sveriges jobbiga väder och nu märker man lätt att vintern är här .
Snö och kyla .
KYLA ! Jag hatar verkligen att FRYSA. Klarar inte av det .
Det var en liten del av det jag blev förbannad på också.
Får inte glömma att skolan är hur kasst som helst ! Fick ingen lunch idag för att alla på min fula skola är som gamar. Så mitt humör sjönk ännu mer när jag fick äta en macka med ägg på . *uuurk*
Men nu ska jag inte klaga mer !
Klaga är bara onödigt !

Nu sitter jag framför datorn och lyssnar på härlig musik.
Idag vaknade jag klockan 6 men somnade om till 10 i 7 .
Skyndade mig upp och gjorde iordning mig , missade bussen så jag hann med ett litet inlägg förut (y'
Väl i skolan så hade jag vanliga lektioner och tråkig men chill gympa med Sean Poul (champange).
När jag och dea kom tillbaka till skolan var ju maten slut så vi stack till konsum och köpte yoghurt ist.
Sen hade vi engelska prov , var inte så jätte nervös.. eller jo ! men det gick bra .
Ska egentligen sitta och göra en filmanalys till imorgon men orkar verkligen inte .
Och så har jag biologi arbete till nästa vecka , So prov som jag MÅSTE klara , Och Matte prov -.-

Imorgon ska Kristin , Catharina (?) , Jennifer (?) och Anna (?) komma hit och ha en lite mys kväll med ansiktsmasker och film .<3

Ha det bra och forsätt att läsa , kanske slänga en kommentar eller två ? (;



KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
´ Kom ihåg mig?

Din E-postadress :(bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0