mycket folk!

Hemma igen från en kul dag på Ullared !
Det var gött mycket folk och jag och Jennifer är bäst på att skämma ut oss fullt ut !!
Ett tips ! ; Kolla inte på ngn snygg kille/tjej samtidigt som du kör en kundvagn när din kompis är framför .
Då kan det sluta med att du kör på din kompis som sen får så ont att hon/han dyker ner i en "godislåda" och skämmer ut både sig själv och dig !

Men men ! Jag shoppade för ca 900 kr , inte så farligt :D
Orkar inte fixa bilder på grejerna men kan berätta vad jag har köpt;

3 styckna ansiktsmasker
2 styckna parfymer ; Adidas Fruity Rhythm & So..? kiss me
2 styckna vita bh:ar
2 par trosor
Gråa Everlast mjukisbyxor
Lila Everlast T-shirt
Svart Tjocktröja
Nagelfil
Leopard leggins

Hårvax
Strumpor


och så något mer som jag inte kommer inte ihåg :D

Jennifer kommer nog ha präst som yrke när hon går ut skolan . Hon satt hela vägen ifrån henne till mig och "predikade" om massa saker . ! hahaha <3



KOMMENTARER
Postat av: helenforthewin

då har vi likadana parfymer, adidas :P

2009-11-02 @ 17:51:56
URL: http://vibratiioner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
´ Kom ihåg mig?

Din E-postadress :(bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0